Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 14:55:56 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14695 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Sulupere küla, Metsataguse, Rapla 
maakond, Rapla vald, Sulupere küla, Sõerumaa-Veski, Rapla maakond, Rapla 
vald, Sulupere küla, Metsataguse, Rapla maakond, Rapla vald, Kalevi küla, 
20125 Rapla ümbersõit // Sulupere küla, 6690023 Sõerumäe-Alu tee L1 // 
Metsataguse // Panga // Sõerumaa kergtee // Sõerumaa-Mäepealse // 
Sõerumaa-Veski // Tuti küla, 6690023 Sõerumäe-Alu tee // Karjamardi // Männi 
// Sepa // Sikametsa // Sikapõllu // Sõerumäe // Õhtupäikese (Jaamahoone, 
Jalgratta parkla koos prügimajaga, Bussipeatus, Teed ja platsid) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27268543>  (menetlus nr: 
464471), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (VALLO LEINBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister